THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday 4 April 2011

5/4/2011


  • Hari ni mulalah sejarah gua untuk menulis blog tentang hidup gua... motif?? hehe!! sje je nak share ngan kengkawan, jdkn hobi baru...(padahal nak side income) 
Perghhhh!!!!

pagi tadi tepat pkul 7.15 a.m,, gua da kena marah ngan bini   gua, kes ape? kes gua liat nak  bangun pagi pasal duk explore  blog neh... makanya gua terlepas la subuh..
        
 
ni muka bini gua a.k.a gum0k tngah marah... haha..

Haha!!

sepanjang pesiapan gua nk g anta bini gua keje,, non-stop gua kena sembur ngan die..tp mmg xleh nak kate pape la.. da memang salah gua.. (terima jela).. lagipun memang gua sayang die so much, walaupun betekak 26hari sebulan, 4hari offday.....
         
 
Same tak??

ramai orang bgtau muka gua ngan bini gua same... btol ke?hmm... ini bermakne bini gua same ensem ngn gua la..hakhak..


                       
Ini lah pebezaan bini gua bile pki tudung.. dua2 nampak comel..tapi klu die pakai tudung ,sejibik cam ustazah (hakhak! sweet skit la)

7 comments:

+_Miss.Jannah_+ said...

kurang ajar je letak gambo kak ipau den mcm tu..hahaha.siot je abang! :))=))

keju_kejung said...

hak hak hak...bkan slalu...

oppers said...

den pon nak nyampok gak...bleh???

keju_kejung said...

bleh..bleh.. silekan..

jannah said...

meh letak gambo adek comel ni lak! :">

keju_kejung said...

bak la gambo jan selai due.. hak hak!

anita said...

sudala.. syg konon!! poodahhhhhh >>> dush!